Verzendingsvoorwaarden

Wij streven ernaar bestellingen op dezelfde dag te verwerken, mits wij deze op een werkdag voor 24.00 uur ontvangen (maandag t/m vrijdag, feestdagen uitgezonderd). Bestellingen die worden geplaatst op zaterdag, zondag of een feestdag worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. We streven er naar uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Het kan echter voorkomen dat de verwerkingstijd langer wordt als er veel vraag is of rond feestdagen*, bijvoorbeeld actie-aanbiedingen of Kerst.

 

Levering in België


Pakketten worden bezorgd door de koeriersdienst GLS. Met GLS worden al onze pakketten aangetekend verzonden. Bij aflevering is een handtekening nodig. (Als u niet thuis bent wanneer GLS langskomt kunt u een geschikter aflevermoment afspreken. U belt eenvoudig met het telefoonnummer op de ‘Bestelling mislukt-kaart‘  om een tijd af te spreken die u schikt).

  • Koeriersbezorgdienst (GLS)


 

Verkeerd adres / correcties


Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verloren gaan van uw bestelling wanneer het bezorgadres dat u bij uw bestelling hebt opgegeven onjuist of onvolledig is. Als uw adres onjuist of onvolledig is, kan uw bestelling naar ons worden teruggestuurd of kan de koerier de bezorgkosten verhogen; deze verhoging tellen wij bij uw bestelling op. Dit doen wij ook in geval van een eventuele aanbieding met gratis bezorging. Als uw pakket aan ons wordt teruggestuurd als gevolg van een onjuist of onvolledig adres, betaalt u zelf alle kosten voor het opnieuw bezorgen van uw bestelling op een correct adres. 

Loading...